Galeria Pod Chmurką / Open Air Gallery

środa, 28 grudnia 2011

Opowieść o prezentach świątecznych;)
Wystarczy się rozejrzeć, posłuchać, spojrzeć na dziwnie ułożoną na brzuchu blizkę i już... i już w głowie kolejny projekt. Nawet jeśli oglądam świąteczny prezent to pracuję, knuję i kombinuję. A mam co oglądać... tyle barw... i aż mi się chce...
Ten rok był dla mnie zaskakujący. To co kocham i jest moją pasją od zawsze, przerodziło się w zaskakujący sposób w coś większego. Stało się sposobem na życie. W przyszłym roku życzę "Chmurce", a tym samym sobie, stałego lokum. Niech się dzieje;) Wszystkich czytelników Redoffroadu przepraszam za zaniedbania. Będzie lepiej!
Dla Was - niech to co robicie, będzie tym co kochacie!
A oto kilka zdjęć z mojego inspirującego, barwnego prezentu... na koniec Tunezyjskie bramy - i już wracam myślami do spacerów po Sidi bou Said, ciągnięcia wózka stromymi uliczkami, niespełna rocznego wówczas Kurki i ciepłego klimatu;) Zobaczycie... te barwy pojawią się i u mnie;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz