Galeria Pod Chmurką / Open Air Gallery

środa, 27 marca 2013

Opowieść o ustępstwach!

W związku atakiem przedszkolnej zarazy praca wre przy kuchennym stole. Głównie nocami. Idę na te ustępstwa, bo noc twórcza bywa bardzo i lubię to! W dzień muszę mieć wsparcie... kawa z mlekiem i dobre słowo z ust pięciolatka.







Pięciolatek będący na fali rycerskich przygód pragnie namalować kolejny zamek. Udostępniam mu płótno metr na metr. Niech ma. Kontur nasmarowany. Kolorystyka wybrana. Palec w ruch. dzieło epokowe ma ozdobić salon;) Taka plama koloru przyda się na te białe święta.









W wolnej chwili dnia marzę o tym, żeby leżeć pod drzewem akacji w letniej sukience i żeby we włosach akacji wiatr wyszumiał mi... że kocha i nigdy nie opuści...









6 komentarzy:

  1. Rozmarzyłaś mnie tą akacją... Też tak chcę! A pomysł z płótnem kupujemy. Bo nasz salon tez cały biały:)

    OdpowiedzUsuń
  2. :) świetny pomysł! Oj bedzie piękny obraz! Chyba muszę namówić i mojego pieciolatka do stworzenia kolorowego dzieła :) tylko obawiam sie , że nie będzie aż taki chetny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z doświadczenia wiem, że chęci będą, tylko krótko;)Reszta w matczynych rękach;) My to się nawet o kolor wzgórza pokłóciliśmy;)

      Usuń
  3. a nie mówiłam, żeśmy z pięciolatkiem połączeni?! Na pohybel! u mnie też zbroje!

    OdpowiedzUsuń